Articles Published in Other Journals
SOSYAL MEDYADA MODA REKLAMCILIĞI: INSTAGRAM ÖRNEĞİ
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.7, no.1, pp.213-241, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Türkiye’de Covıd-19 Sürecinde Sosyal Medya Pazarlaması: Pegasus ve Bim Örneği
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.5, no.2, pp.27-42, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

Reklam etkililiği açısından geleneksel ve yeni medyada yayınlanan bir reklamın X, Y ve Z kuşakları arasında karşılaştırılması
İNİF E - Dergi
, vol.4, no.1, pp.50-72, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
TİKTOK FENOMENLERİNİN PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK KULLANICI ALGISININ SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
2. INTERNATIONAL CANKAYA SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Turkey, 28 - 29 September 2023, pp.1136-1154
Çocuklara Yönelik Mobil Oyunlarda Kullanılan Reklamlar Üzerine Bir Araştırma
6th Cultural Informatics, Communication& Media Studies Conference, Turkey, 25 October 2022, pp.27-28
Books & Book Chapters
Reklamı Yasaklı Olan Ürünlerin Pazarlanması
in: Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Ergan, Senem, Editor, Ekin, pp.209-226, 2023
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI ALANINDA METAVERSE: MAKALELER VE TEZLER ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ
in: İLETİŞİM ÇALIŞMALARI PERSPEKTİFİNDEN MEDYA, KÜLTÜR VE DİJİTALLEŞME, Çepni Şener Betül, Editor, Eğitim, pp.13-38, 2023
Şüphecilik Bağlamında Sosyal Ağlar ve Reklam
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2022
Halkla İlişkiler Stratejileri Ekseninde Proaktif ve Reaktif Yaklaşımların İncelenmesi
in: Kamu Kurumlarında Halkla İlişkiler, ALTİNCİK, HASAN, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.189-203, 2022
DİJİTAL ÇAĞDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİ: REKLAM PERSPEKTİFİNDEN İNCELEME
in: Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim, UĞURHAN Yusuf Zafer Can, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.55-71, 2022
Sosyal Medya Reklamcılığı
in: Dijital Reklamcılıkta Güncel Yaklaşımlar, BAŞER Emrah, COŞKUN Engin, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.59-78, 2022
Dijitalleşme ve Kriz İletişimi
in: Dijital Halkla İlişkilerde Güncel Yaklaşımlar, COŞKUN Engin, BAŞER Emrah, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.39-54, 2022
Reklama Yönelik Tutumun Kuşaklar Arası Karşılaştırılması
in: Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, KUTLU, Ömer, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.149-176, 2020
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Anlayışının X, Y ve Z Kuşakları Bağlamında İncelenmesi
in: Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler, ÖZKOÇAK, Levent, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.45-88, 2020