S. AKSU, "Reklamın İşleyiş Sürecinde Etki Hiyerarşisi Modelleri ve Sosyal Medya," In Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya II , Konya: Literatürk Akademia, 2021, pp.121-142.
AKSU, S. Reklamın İşleyiş Sürecinde Etki Hiyerarşisi Modelleri ve Sosyal Medya. 2021. In Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya II , Literatürk Akademia, Konya, 121-142.
AKSU, S., (2021). Reklamın İşleyiş Sürecinde Etki Hiyerarşisi Modelleri ve Sosyal Medya. Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya II (pp.121-142), Konya: Literatürk Akademia.
AKSU, SİMGE. "Reklamın İşleyiş Sürecinde Etki Hiyerarşisi Modelleri ve Sosyal Medya." In Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya II , 121-142. Konya: Literatürk Akademia, 2021
AKSU, SİMGE. "Reklamın İşleyiş Sürecinde Etki Hiyerarşisi Modelleri ve Sosyal Medya." Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya II , Literatürk Akademia, 2021, pp.121-142.
AKSU, S. (2021) "Reklamın İşleyiş Sürecinde Etki Hiyerarşisi Modelleri ve Sosyal Medya", Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya II . Konya: Literatürk Akademia.
@bookchapter{bookchapter, author ={SİMGE AKSU}, chaptertitle={Reklamın İşleyiş Sürecinde Etki Hiyerarşisi Modelleri ve Sosyal Medya}, booktitle={ Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya II}, publisher={Literatürk Akademia}, city={Konya},year={2021} }