K. BİRİNCİ KONUR Et Al. , "Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri," Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.560-566, 2010
BİRİNCİ KONUR, K. Et Al. 2010. Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri. Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2 , 560-566.
BİRİNCİ KONUR, K., SEZEN VEKLİ, G., & TEKBIYIK, A., (2010). Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri. Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 560-566.
BİRİNCİ KONUR, KADER, GÜLŞAH SEZEN VEKLİ, And AHMET TEKBIYIK. "Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri," Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 560-566, 2010
BİRİNCİ KONUR, KADER B. Et Al. "Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri." Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.560-566, 2010
BİRİNCİ KONUR, K. SEZEN VEKLİ, G. And TEKBIYIK, A. (2010) . "Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri." Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.560-566.
@article{article, author={KADER BİRİNCİ KONUR Et Al. }, title={Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri}, journal={Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi}, year=2010, pages={560-566} }