R. KURTOĞLU And T. ÖZBÖLÜK, "Üniversite Öğrencilerinin Emoji Kullanımları ve Emoji Kullanan Markalara Karşı Tutumları Üzerine Bir Araştırma," Business and Economics Research Journal , vol.9, no.3, pp.697-713, 2018
KURTOĞLU, R. And ÖZBÖLÜK, T. 2018. Üniversite Öğrencilerinin Emoji Kullanımları ve Emoji Kullanan Markalara Karşı Tutumları Üzerine Bir Araştırma. Business and Economics Research Journal , vol.9, no.3 , 697-713.
KURTOĞLU, R., & ÖZBÖLÜK, T., (2018). Üniversite Öğrencilerinin Emoji Kullanımları ve Emoji Kullanan Markalara Karşı Tutumları Üzerine Bir Araştırma. Business and Economics Research Journal , vol.9, no.3, 697-713.
KURTOĞLU, RAMAZAN, And TUĞBA ÖZBÖLÜK. "Üniversite Öğrencilerinin Emoji Kullanımları ve Emoji Kullanan Markalara Karşı Tutumları Üzerine Bir Araştırma," Business and Economics Research Journal , vol.9, no.3, 697-713, 2018
KURTOĞLU, RAMAZAN And ÖZBÖLÜK, TUĞBA. "Üniversite Öğrencilerinin Emoji Kullanımları ve Emoji Kullanan Markalara Karşı Tutumları Üzerine Bir Araştırma." Business and Economics Research Journal , vol.9, no.3, pp.697-713, 2018
KURTOĞLU, R. And ÖZBÖLÜK, T. (2018) . "Üniversite Öğrencilerinin Emoji Kullanımları ve Emoji Kullanan Markalara Karşı Tutumları Üzerine Bir Araştırma." Business and Economics Research Journal , vol.9, no.3, pp.697-713.
@article{article, author={RAMAZAN KURTOĞLU And author={TUĞBA ÖZBÖLÜK}, title={Üniversite Öğrencilerinin Emoji Kullanımları ve Emoji Kullanan Markalara Karşı Tutumları Üzerine Bir Araştırma}, journal={Business and Economics Research Journal}, year=2018, pages={697-713} }