Z. Akgün Et Al. , "Google Classroom Uygulamasının Benimsenme Düzeyinin Belirlenmesi: Covid-19 Sürecinde Yozgat Bozok Üniversitesi (YOBÜ) Örneği," Üniversite Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, pp.279-291, 2021
Akgün, Z. Et Al. 2021. Google Classroom Uygulamasının Benimsenme Düzeyinin Belirlenmesi: Covid-19 Sürecinde Yozgat Bozok Üniversitesi (YOBÜ) Örneği. Üniversite Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3 , 279-291.
Akgün, Z., Hacıhasanoğlu, P., & Saydam, S., (2021). Google Classroom Uygulamasının Benimsenme Düzeyinin Belirlenmesi: Covid-19 Sürecinde Yozgat Bozok Üniversitesi (YOBÜ) Örneği. Üniversite Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, 279-291.
Akgün, ZUHAL, PINAR HACIHASANOĞLU, And SENA SAYDAM. "Google Classroom Uygulamasının Benimsenme Düzeyinin Belirlenmesi: Covid-19 Sürecinde Yozgat Bozok Üniversitesi (YOBÜ) Örneği," Üniversite Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, 279-291, 2021
Akgün, ZUHAL Et Al. "Google Classroom Uygulamasının Benimsenme Düzeyinin Belirlenmesi: Covid-19 Sürecinde Yozgat Bozok Üniversitesi (YOBÜ) Örneği." Üniversite Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, pp.279-291, 2021
Akgün, Z. Hacıhasanoğlu, P. And Saydam, S. (2021) . "Google Classroom Uygulamasının Benimsenme Düzeyinin Belirlenmesi: Covid-19 Sürecinde Yozgat Bozok Üniversitesi (YOBÜ) Örneği." Üniversite Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, pp.279-291.
@article{article, author={ZUHAL AKGÜN Et Al. }, title={Google Classroom Uygulamasının Benimsenme Düzeyinin Belirlenmesi: Covid-19 Sürecinde Yozgat Bozok Üniversitesi (YOBÜ) Örneği}, journal={Üniversite Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={279-291} }