E. COŞKUN And B. ÇEPNİ ŞENER, "Televizyon ve Sosyal Medya Reklamlarında Müzik Kullanımına İlişkin Bir Değerlendirme," Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi , vol.5, no.2, pp.91-106, 2023
COŞKUN, E. And ÇEPNİ ŞENER, B. 2023. Televizyon ve Sosyal Medya Reklamlarında Müzik Kullanımına İlişkin Bir Değerlendirme. Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi , vol.5, no.2 , 91-106.
COŞKUN, E., & ÇEPNİ ŞENER, B., (2023). Televizyon ve Sosyal Medya Reklamlarında Müzik Kullanımına İlişkin Bir Değerlendirme. Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi , vol.5, no.2, 91-106.
COŞKUN, ENGİN, And BETÜL ÇEPNİ ŞENER. "Televizyon ve Sosyal Medya Reklamlarında Müzik Kullanımına İlişkin Bir Değerlendirme," Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi , vol.5, no.2, 91-106, 2023
COŞKUN, ENGİN And ÇEPNİ ŞENER, BETÜL Ç. . "Televizyon ve Sosyal Medya Reklamlarında Müzik Kullanımına İlişkin Bir Değerlendirme." Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi , vol.5, no.2, pp.91-106, 2023
COŞKUN, E. And ÇEPNİ ŞENER, B. (2023) . "Televizyon ve Sosyal Medya Reklamlarında Müzik Kullanımına İlişkin Bir Değerlendirme." Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi , vol.5, no.2, pp.91-106.
@article{article, author={ENGİN COŞKUN And author={BETÜL ÇEPNİ ŞENER}, title={Televizyon ve Sosyal Medya Reklamlarında Müzik Kullanımına İlişkin Bir Değerlendirme}, journal={Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi}, year=2023, pages={91-106} }