M. KARA Et Al. , "Müşteri İletişimi ve Bankacılık Sektöründe Müşteri-Çalışan İletişimin Etkinliğinin Ölçülmesine İlişkin Bir Uygulama," 4. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi , vol.1, Kalkandelen, Macedonia, pp.593-604, 2012
KARA, M. Et Al. 2012. Müşteri İletişimi ve Bankacılık Sektöründe Müşteri-Çalışan İletişimin Etkinliğinin Ölçülmesine İlişkin Bir Uygulama. 4. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi , (Kalkandelen, Macedonia), 593-604.
KARA, M., KIRKBİR, F., & TEPEGÖZ, Ş. M., (2012). Müşteri İletişimi ve Bankacılık Sektöründe Müşteri-Çalışan İletişimin Etkinliğinin Ölçülmesine İlişkin Bir Uygulama . 4. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi (pp.593-604). Kalkandelen, Macedonia
KARA, MEHMET, FAZIL KIRKBİR, And ŞÜKRÜ METE TEPEGÖZ. "Müşteri İletişimi ve Bankacılık Sektöründe Müşteri-Çalışan İletişimin Etkinliğinin Ölçülmesine İlişkin Bir Uygulama," 4. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi, Kalkandelen, Macedonia, 2012
KARA, MEHMET Et Al. "Müşteri İletişimi ve Bankacılık Sektöründe Müşteri-Çalışan İletişimin Etkinliğinin Ölçülmesine İlişkin Bir Uygulama." 4. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi , Kalkandelen, Macedonia, pp.593-604, 2012
KARA, M. KIRKBİR, F. And TEPEGÖZ, Ş. M. (2012) . "Müşteri İletişimi ve Bankacılık Sektöründe Müşteri-Çalışan İletişimin Etkinliğinin Ölçülmesine İlişkin Bir Uygulama." 4. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi , Kalkandelen, Macedonia, pp.593-604.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET KARA Et Al. }, title={Müşteri İletişimi ve Bankacılık Sektöründe Müşteri-Çalışan İletişimin Etkinliğinin Ölçülmesine İlişkin Bir Uygulama}, congress name={4. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi}, city={Kalkandelen}, country={Macedonia}, year={2012}, pages={593-604} }