İ. BOZACI Et Al. , "Online Ortamda Reklama Yönelik Tutum, Gösteriş Tüketimi ve Alışveriş Bağımlılığı İlişkilerinin İncelenmesi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.2, pp.1447-1458, 2020
BOZACI, İ. Et Al. 2020. Online Ortamda Reklama Yönelik Tutum, Gösteriş Tüketimi ve Alışveriş Bağımlılığı İlişkilerinin İncelenmesi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.2 , 1447-1458.
BOZACI, İ., ALTIN, Ş., & GÖKDENİZ, İ., (2020). Online Ortamda Reklama Yönelik Tutum, Gösteriş Tüketimi ve Alışveriş Bağımlılığı İlişkilerinin İncelenmesi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.2, 1447-1458.
BOZACI, İBRAHİM, ŞABAN ALTIN, And İSMAİL GÖKDENİZ. "Online Ortamda Reklama Yönelik Tutum, Gösteriş Tüketimi ve Alışveriş Bağımlılığı İlişkilerinin İncelenmesi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.2, 1447-1458, 2020
BOZACI, İBRAHİM Et Al. "Online Ortamda Reklama Yönelik Tutum, Gösteriş Tüketimi ve Alışveriş Bağımlılığı İlişkilerinin İncelenmesi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.2, pp.1447-1458, 2020
BOZACI, İ. ALTIN, Ş. And GÖKDENİZ, İ. (2020) . "Online Ortamda Reklama Yönelik Tutum, Gösteriş Tüketimi ve Alışveriş Bağımlılığı İlişkilerinin İncelenmesi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.2, pp.1447-1458.
@article{article, author={İBRAHİM BOZACI Et Al. }, title={Online Ortamda Reklama Yönelik Tutum, Gösteriş Tüketimi ve Alışveriş Bağımlılığı İlişkilerinin İncelenmesi}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={1447-1458} }