S. Ö. Bütüner And H. Gür, "Açılar ve üçgenler konusunun anlamlı öğrenme araçlarından V diyagramları ve Zihin haritaları kullanılarak öğretimi," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, pp.1-18, 2008
Bütüner, S. Ö. And Gür, H. 2008. Açılar ve üçgenler konusunun anlamlı öğrenme araçlarından V diyagramları ve Zihin haritaları kullanılarak öğretimi. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1 , 1-18.
Bütüner, S. Ö., & Gür, H., (2008). Açılar ve üçgenler konusunun anlamlı öğrenme araçlarından V diyagramları ve Zihin haritaları kullanılarak öğretimi. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, 1-18.
Bütüner, SUPHİ, And Hülya Gür. "Açılar ve üçgenler konusunun anlamlı öğrenme araçlarından V diyagramları ve Zihin haritaları kullanılarak öğretimi," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, 1-18, 2008
Bütüner, SUPHİ Ö. And Gür, Hülya. "Açılar ve üçgenler konusunun anlamlı öğrenme araçlarından V diyagramları ve Zihin haritaları kullanılarak öğretimi." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, pp.1-18, 2008
Bütüner, S. Ö. And Gür, H. (2008) . "Açılar ve üçgenler konusunun anlamlı öğrenme araçlarından V diyagramları ve Zihin haritaları kullanılarak öğretimi." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, pp.1-18.
@article{article, author={SUPHİ ÖNDER BÜTÜNER And author={Hülya Gür}, title={Açılar ve üçgenler konusunun anlamlı öğrenme araçlarından V diyagramları ve Zihin haritaları kullanılarak öğretimi}, journal={Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi}, year=2008, pages={1-18} }