B. CAN And E. POLAT, "Tüketicilerin Karar Verme Tarzları, Güdülenmiş Tüketici Yenilikçiliği ve Algılanan Riskin Satın Almaya Etkisi (Spor Malzemelerine Yönelik Bir Araştırma)," SPORTIF BAKIŞ: SPOR VE EĞITIM BILIMLERI DERGISI , vol.9, no.1, pp.124-140, 2022
CAN, B. And POLAT, E. 2022. Tüketicilerin Karar Verme Tarzları, Güdülenmiş Tüketici Yenilikçiliği ve Algılanan Riskin Satın Almaya Etkisi (Spor Malzemelerine Yönelik Bir Araştırma). SPORTIF BAKIŞ: SPOR VE EĞITIM BILIMLERI DERGISI , vol.9, no.1 , 124-140.
CAN, B., & POLAT, E., (2022). Tüketicilerin Karar Verme Tarzları, Güdülenmiş Tüketici Yenilikçiliği ve Algılanan Riskin Satın Almaya Etkisi (Spor Malzemelerine Yönelik Bir Araştırma). SPORTIF BAKIŞ: SPOR VE EĞITIM BILIMLERI DERGISI , vol.9, no.1, 124-140.
CAN, BERNA, And ERCAN POLAT. "Tüketicilerin Karar Verme Tarzları, Güdülenmiş Tüketici Yenilikçiliği ve Algılanan Riskin Satın Almaya Etkisi (Spor Malzemelerine Yönelik Bir Araştırma)," SPORTIF BAKIŞ: SPOR VE EĞITIM BILIMLERI DERGISI , vol.9, no.1, 124-140, 2022
CAN, BERNA And POLAT, ERCAN. "Tüketicilerin Karar Verme Tarzları, Güdülenmiş Tüketici Yenilikçiliği ve Algılanan Riskin Satın Almaya Etkisi (Spor Malzemelerine Yönelik Bir Araştırma)." SPORTIF BAKIŞ: SPOR VE EĞITIM BILIMLERI DERGISI , vol.9, no.1, pp.124-140, 2022
CAN, B. And POLAT, E. (2022) . "Tüketicilerin Karar Verme Tarzları, Güdülenmiş Tüketici Yenilikçiliği ve Algılanan Riskin Satın Almaya Etkisi (Spor Malzemelerine Yönelik Bir Araştırma)." SPORTIF BAKIŞ: SPOR VE EĞITIM BILIMLERI DERGISI , vol.9, no.1, pp.124-140.
@article{article, author={BERNA CAN And author={ERCAN POLAT}, title={Tüketicilerin Karar Verme Tarzları, Güdülenmiş Tüketici Yenilikçiliği ve Algılanan Riskin Satın Almaya Etkisi (Spor Malzemelerine Yönelik Bir Araştırma)}, journal={SPORTIF BAKIŞ: SPOR VE EĞITIM BILIMLERI DERGISI}, year=2022, pages={124-140} }