E. Ö. ŞEN, "Matematik Ders Kitaplarında Tam Sayılarla Çarpma ve Bölme İşlemleri Nasıl Öğretiliyor: Türkiye, ABD ve Kanada Karşılaştırması," Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , vol.13, no.2, pp.806-825, 2022
ŞEN, E. Ö. 2022. Matematik Ders Kitaplarında Tam Sayılarla Çarpma ve Bölme İşlemleri Nasıl Öğretiliyor: Türkiye, ABD ve Kanada Karşılaştırması. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , vol.13, no.2 , 806-825.
ŞEN, E. Ö., (2022). Matematik Ders Kitaplarında Tam Sayılarla Çarpma ve Bölme İşlemleri Nasıl Öğretiliyor: Türkiye, ABD ve Kanada Karşılaştırması. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , vol.13, no.2, 806-825.
ŞEN, EMİNE. "Matematik Ders Kitaplarında Tam Sayılarla Çarpma ve Bölme İşlemleri Nasıl Öğretiliyor: Türkiye, ABD ve Kanada Karşılaştırması," Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , vol.13, no.2, 806-825, 2022
ŞEN, EMİNE Ö. . "Matematik Ders Kitaplarında Tam Sayılarla Çarpma ve Bölme İşlemleri Nasıl Öğretiliyor: Türkiye, ABD ve Kanada Karşılaştırması." Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , vol.13, no.2, pp.806-825, 2022
ŞEN, E. Ö. (2022) . "Matematik Ders Kitaplarında Tam Sayılarla Çarpma ve Bölme İşlemleri Nasıl Öğretiliyor: Türkiye, ABD ve Kanada Karşılaştırması." Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , vol.13, no.2, pp.806-825.
@article{article, author={EMİNE ÖZGÜR ŞEN}, title={Matematik Ders Kitaplarında Tam Sayılarla Çarpma ve Bölme İşlemleri Nasıl Öğretiliyor: Türkiye, ABD ve Kanada Karşılaştırması}, journal={Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)}, year=2022, pages={806-825} }