İ. DADANDI Et Al. , "PISA 2015 Verilerine Göre Okula Aidiyet Duygusu ile Olumlu ve Olumsuz Öğretmen Davranışları Arasındaki İlişki," VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , Manisa, Turkey, pp.108, 2018
DADANDI, İ. Et Al. 2018. PISA 2015 Verilerine Göre Okula Aidiyet Duygusu ile Olumlu ve Olumsuz Öğretmen Davranışları Arasındaki İlişki. VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Manisa, Turkey), 108.
DADANDI, İ., KOCA, F., URFALI DADANDI, P., & KALYON, A., (2018). PISA 2015 Verilerine Göre Okula Aidiyet Duygusu ile Olumlu ve Olumsuz Öğretmen Davranışları Arasındaki İlişki . VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (pp.108). Manisa, Turkey
DADANDI, İBRAHİM Et Al. "PISA 2015 Verilerine Göre Okula Aidiyet Duygusu ile Olumlu ve Olumsuz Öğretmen Davranışları Arasındaki İlişki," VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Turkey, 2018
DADANDI, İBRAHİM Et Al. "PISA 2015 Verilerine Göre Okula Aidiyet Duygusu ile Olumlu ve Olumsuz Öğretmen Davranışları Arasındaki İlişki." VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , Manisa, Turkey, pp.108, 2018
DADANDI, İ. Et Al. (2018) . "PISA 2015 Verilerine Göre Okula Aidiyet Duygusu ile Olumlu ve Olumsuz Öğretmen Davranışları Arasındaki İlişki." VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , Manisa, Turkey, p.108.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İBRAHİM DADANDI Et Al. }, title={PISA 2015 Verilerine Göre Okula Aidiyet Duygusu ile Olumlu ve Olumsuz Öğretmen Davranışları Arasındaki İlişki}, congress name={VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi}, city={Manisa}, country={Turkey}, year={2018}, pages={108} }