E. ÇETİN, "Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklarda Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Desteklenmesi," In Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi , Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2022, pp.177-204.
ÇETİN, E. Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklarda Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Desteklenmesi. 2022. In Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi , Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 177-204.
ÇETİN, E., (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklarda Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Desteklenmesi. Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi (pp.177-204), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
ÇETİN, ERHAN. "Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklarda Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Desteklenmesi." In Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi , 177-204. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2022
ÇETİN, ERHAN. "Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklarda Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Desteklenmesi." Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi , Nobel Akademik Yayıncılık, 2022, pp.177-204.
ÇETİN, E. (2022) "Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklarda Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Desteklenmesi", Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi . Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={ERHAN ÇETİN}, chaptertitle={Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklarda Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Desteklenmesi}, booktitle={ Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={Ankara},year={2022} }