M. KAZAN Et Al. , "Spor Tüketicilerinin Marka Tatmini ve Marka Sadakati İlişkisi: Marka Güveni, Marka Duygusu ve Marka İmajının Aracılık Etkisi," Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.21, no.47, pp.156-172, 2020
KAZAN, M. Et Al. 2020. Spor Tüketicilerinin Marka Tatmini ve Marka Sadakati İlişkisi: Marka Güveni, Marka Duygusu ve Marka İmajının Aracılık Etkisi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.21, no.47 , 156-172.
KAZAN, M., AKOĞLU, H. E., & POLAT, E., (2020). Spor Tüketicilerinin Marka Tatmini ve Marka Sadakati İlişkisi: Marka Güveni, Marka Duygusu ve Marka İmajının Aracılık Etkisi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.21, no.47, 156-172.
KAZAN, MİKAİL, HALİL ERDEM AKOĞLU, And ERCAN POLAT. "Spor Tüketicilerinin Marka Tatmini ve Marka Sadakati İlişkisi: Marka Güveni, Marka Duygusu ve Marka İmajının Aracılık Etkisi," Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.21, no.47, 156-172, 2020
KAZAN, MİKAİL Et Al. "Spor Tüketicilerinin Marka Tatmini ve Marka Sadakati İlişkisi: Marka Güveni, Marka Duygusu ve Marka İmajının Aracılık Etkisi." Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.21, no.47, pp.156-172, 2020
KAZAN, M. AKOĞLU, H. E. And POLAT, E. (2020) . "Spor Tüketicilerinin Marka Tatmini ve Marka Sadakati İlişkisi: Marka Güveni, Marka Duygusu ve Marka İmajının Aracılık Etkisi." Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.21, no.47, pp.156-172.
@article{article, author={MİKAİL KAZAN Et Al. }, title={Spor Tüketicilerinin Marka Tatmini ve Marka Sadakati İlişkisi: Marka Güveni, Marka Duygusu ve Marka İmajının Aracılık Etkisi}, journal={Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={156-172} }