P. C. AKDENİZ And T. ÖZBÖLÜK, "Online Yorumların Tüketici Satın Alma Kararına Etkisi: Kullanıcı Özellikleri Açısından Bir Değerlendirme," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.4, pp.3104-3119, 2019
AKDENİZ, P. C. And ÖZBÖLÜK, T. 2019. Online Yorumların Tüketici Satın Alma Kararına Etkisi: Kullanıcı Özellikleri Açısından Bir Değerlendirme. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.4 , 3104-3119.
AKDENİZ, P. C., & ÖZBÖLÜK, T., (2019). Online Yorumların Tüketici Satın Alma Kararına Etkisi: Kullanıcı Özellikleri Açısından Bir Değerlendirme. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.4, 3104-3119.
AKDENİZ, Peruze, And TUĞBA ÖZBÖLÜK. "Online Yorumların Tüketici Satın Alma Kararına Etkisi: Kullanıcı Özellikleri Açısından Bir Değerlendirme," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.4, 3104-3119, 2019
AKDENİZ, Peruze C. And ÖZBÖLÜK, TUĞBA. "Online Yorumların Tüketici Satın Alma Kararına Etkisi: Kullanıcı Özellikleri Açısından Bir Değerlendirme." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.4, pp.3104-3119, 2019
AKDENİZ, P. C. And ÖZBÖLÜK, T. (2019) . "Online Yorumların Tüketici Satın Alma Kararına Etkisi: Kullanıcı Özellikleri Açısından Bir Değerlendirme." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.4, pp.3104-3119.
@article{article, author={Peruze Cansu AKDENİZ And author={TUĞBA ÖZBÖLÜK}, title={Online Yorumların Tüketici Satın Alma Kararına Etkisi: Kullanıcı Özellikleri Açısından Bir Değerlendirme}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={3104-3119} }