R. KURTOĞLU And T. ÖZBÖLÜK, "GÖRSEL İLETİŞİM ÇAĞINDA MARKALARIN EMOJİ YE ADAPTASYONU," the Journal of Academic Social Sciences , vol.29, no.29, pp.144, 2016
KURTOĞLU, R. And ÖZBÖLÜK, T. 2016. GÖRSEL İLETİŞİM ÇAĞINDA MARKALARIN EMOJİ YE ADAPTASYONU. the Journal of Academic Social Sciences , vol.29, no.29 , 144.
KURTOĞLU, R., & ÖZBÖLÜK, T., (2016). GÖRSEL İLETİŞİM ÇAĞINDA MARKALARIN EMOJİ YE ADAPTASYONU. the Journal of Academic Social Sciences , vol.29, no.29, 144.
KURTOĞLU, RAMAZAN, And TUĞBA ÖZBÖLÜK. "GÖRSEL İLETİŞİM ÇAĞINDA MARKALARIN EMOJİ YE ADAPTASYONU," the Journal of Academic Social Sciences , vol.29, no.29, 144, 2016
KURTOĞLU, RAMAZAN And ÖZBÖLÜK, TUĞBA. "GÖRSEL İLETİŞİM ÇAĞINDA MARKALARIN EMOJİ YE ADAPTASYONU." the Journal of Academic Social Sciences , vol.29, no.29, pp.144, 2016
KURTOĞLU, R. And ÖZBÖLÜK, T. (2016) . "GÖRSEL İLETİŞİM ÇAĞINDA MARKALARIN EMOJİ YE ADAPTASYONU." the Journal of Academic Social Sciences , vol.29, no.29, p.144.
@article{article, author={RAMAZAN KURTOĞLU And author={TUĞBA ÖZBÖLÜK}, title={GÖRSEL İLETİŞİM ÇAĞINDA MARKALARIN EMOJİ YE ADAPTASYONU}, journal={the Journal of Academic Social Sciences}, year=2016, pages={144} }