D. FIRAT Et Al. , "Mal ve Hizmetler İçin Ürün Planlamanın Unsurları," In Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı , Ankara: Nobel, 2013, pp.190-216.
FIRAT, D. Et Al. Mal ve Hizmetler İçin Ürün Planlamanın Unsurları. 2013. In Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı , Nobel, Ankara, 190-216.
FIRAT, D., YILDIZ, S., YILDIZ, E., ZERENLER, M., AYYILDIZ, H., CENGİZ, E., ... KARA, M.(2013). Mal ve Hizmetler İçin Ürün Planlamanın Unsurları. Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı (pp.190-216), Ankara: Nobel.
FIRAT, DUYGU Et Al. "Mal ve Hizmetler İçin Ürün Planlamanın Unsurları." In Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı , 190-216. Ankara: Nobel, 2013
FIRAT, DUYGU Et Al. "Mal ve Hizmetler İçin Ürün Planlamanın Unsurları." Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı , Nobel, 2013, pp.190-216.
FIRAT, D. Et Al. (2013) "Mal ve Hizmetler İçin Ürün Planlamanın Unsurları", Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı . Ankara: Nobel.
@bookchapter{bookchapter, author ={DUYGU FIRAT Et Al. }, chaptertitle={Mal ve Hizmetler İçin Ürün Planlamanın Unsurları}, booktitle={ Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı}, publisher={Nobel}, city={Ankara},year={2013} }