M. Akın, "Türkiye’deki En Değerli Markalara Sahip İşletmelerin İnsan Kaynakları Uygulamaları: Uluslararası bir kıyaslama," Uluslararası Ekonomi, İşletme ve Politika Dergisi , vol.4, no.2, pp.335-352, 2020
Akın, M. 2020. Türkiye’deki En Değerli Markalara Sahip İşletmelerin İnsan Kaynakları Uygulamaları: Uluslararası bir kıyaslama. Uluslararası Ekonomi, İşletme ve Politika Dergisi , vol.4, no.2 , 335-352.
Akın, M., (2020). Türkiye’deki En Değerli Markalara Sahip İşletmelerin İnsan Kaynakları Uygulamaları: Uluslararası bir kıyaslama. Uluslararası Ekonomi, İşletme ve Politika Dergisi , vol.4, no.2, 335-352.
Akın, MAHMUT. "Türkiye’deki En Değerli Markalara Sahip İşletmelerin İnsan Kaynakları Uygulamaları: Uluslararası bir kıyaslama," Uluslararası Ekonomi, İşletme ve Politika Dergisi , vol.4, no.2, 335-352, 2020
Akın, MAHMUT. "Türkiye’deki En Değerli Markalara Sahip İşletmelerin İnsan Kaynakları Uygulamaları: Uluslararası bir kıyaslama." Uluslararası Ekonomi, İşletme ve Politika Dergisi , vol.4, no.2, pp.335-352, 2020
Akın, M. (2020) . "Türkiye’deki En Değerli Markalara Sahip İşletmelerin İnsan Kaynakları Uygulamaları: Uluslararası bir kıyaslama." Uluslararası Ekonomi, İşletme ve Politika Dergisi , vol.4, no.2, pp.335-352.
@article{article, author={MAHMUT AKIN}, title={Türkiye’deki En Değerli Markalara Sahip İşletmelerin İnsan Kaynakları Uygulamaları: Uluslararası bir kıyaslama}, journal={Uluslararası Ekonomi, İşletme ve Politika Dergisi}, year=2020, pages={335-352} }