Ş. ALTIN And B. ÇİÇEK, "YENİ DÜNYA, SOSYAL MEDYA” BÜTÜNLEŞİKPAZARLAMA İLETİŞİMİNİN YENİ AKTÖRÜ: SOSYALMEDYA PAZARLAMASININ İŞLETMELER İÇİN ÖNEMİ," In PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE REKLAM VE SOSYAL MEDYA , Ankara: İKSAD YAYINEVİ, 2019, pp.83-112.
ALTIN, Ş. And ÇİÇEK, B. YENİ DÜNYA, SOSYAL MEDYA” BÜTÜNLEŞİKPAZARLAMA İLETİŞİMİNİN YENİ AKTÖRÜ: SOSYALMEDYA PAZARLAMASININ İŞLETMELER İÇİN ÖNEMİ. 2019. In PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE REKLAM VE SOSYAL MEDYA , İKSAD YAYINEVİ, Ankara, 83-112.
ALTIN, Ş., & ÇİÇEK, B., (2019). YENİ DÜNYA, SOSYAL MEDYA” BÜTÜNLEŞİKPAZARLAMA İLETİŞİMİNİN YENİ AKTÖRÜ: SOSYALMEDYA PAZARLAMASININ İŞLETMELER İÇİN ÖNEMİ. PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE REKLAM VE SOSYAL MEDYA (pp.83-112), Ankara: İKSAD YAYINEVİ.
ALTIN, ŞABAN, And BEHİYE ALTIN. "YENİ DÜNYA, SOSYAL MEDYA” BÜTÜNLEŞİKPAZARLAMA İLETİŞİMİNİN YENİ AKTÖRÜ: SOSYALMEDYA PAZARLAMASININ İŞLETMELER İÇİN ÖNEMİ." In PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE REKLAM VE SOSYAL MEDYA , 83-112. Ankara: İKSAD YAYINEVİ, 2019
ALTIN, ŞABAN And ÇİÇEK, BEHİYE. "YENİ DÜNYA, SOSYAL MEDYA” BÜTÜNLEŞİKPAZARLAMA İLETİŞİMİNİN YENİ AKTÖRÜ: SOSYALMEDYA PAZARLAMASININ İŞLETMELER İÇİN ÖNEMİ." PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE REKLAM VE SOSYAL MEDYA , İKSAD YAYINEVİ, 2019, pp.83-112.
ALTIN, Ş. And ÇİÇEK, B. (2019) "YENİ DÜNYA, SOSYAL MEDYA” BÜTÜNLEŞİKPAZARLAMA İLETİŞİMİNİN YENİ AKTÖRÜ: SOSYALMEDYA PAZARLAMASININ İŞLETMELER İÇİN ÖNEMİ", PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE REKLAM VE SOSYAL MEDYA . Ankara: İKSAD YAYINEVİ.
@bookchapter{bookchapter, author ={ŞABAN ALTIN And author ={BEHİYE ALTIN}, chaptertitle={YENİ DÜNYA, SOSYAL MEDYA” BÜTÜNLEŞİKPAZARLAMA İLETİŞİMİNİN YENİ AKTÖRÜ: SOSYALMEDYA PAZARLAMASININ İŞLETMELER İÇİN ÖNEMİ}, booktitle={ PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE REKLAM VE SOSYAL MEDYA}, publisher={İKSAD YAYINEVİ}, city={Ankara},year={2019} }