A. ÇELİK And E. KAMIŞ, "Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Öğrenme Alanı-Beceri İlişkisi Bağlamında Değerlendirilmesi," Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi (ANKAD) , vol.3, no.3, pp.391-410, 2019
ÇELİK, A. And KAMIŞ, E. 2019. Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Öğrenme Alanı-Beceri İlişkisi Bağlamında Değerlendirilmesi. Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi (ANKAD) , vol.3, no.3 , 391-410.
ÇELİK, A., & KAMIŞ, E., (2019). Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Öğrenme Alanı-Beceri İlişkisi Bağlamında Değerlendirilmesi. Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi (ANKAD) , vol.3, no.3, 391-410.
ÇELİK, AYŞEGÜL, And EBRU KAMIŞ. "Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Öğrenme Alanı-Beceri İlişkisi Bağlamında Değerlendirilmesi," Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi (ANKAD) , vol.3, no.3, 391-410, 2019
ÇELİK, AYŞEGÜL Ç. And KAMIŞ, EBRU. "Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Öğrenme Alanı-Beceri İlişkisi Bağlamında Değerlendirilmesi." Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi (ANKAD) , vol.3, no.3, pp.391-410, 2019
ÇELİK, A. And KAMIŞ, E. (2019) . "Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Öğrenme Alanı-Beceri İlişkisi Bağlamında Değerlendirilmesi." Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi (ANKAD) , vol.3, no.3, pp.391-410.
@article{article, author={AYŞEGÜL ÇELİK GELDİ And author={EBRU KAMIŞ}, title={Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Öğrenme Alanı-Beceri İlişkisi Bağlamında Değerlendirilmesi}, journal={Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi (ANKAD)}, year=2019, pages={391-410} }