Ş. ALTIN Et Al. , "MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINDA MARKA FARKINDALIĞININ ETKİSİ:," In SOSYAL BİLİMLERDE STRATEJİK YAKLAŞIMLAR , Riga: LAMBERT ACADEMİC PUPLİSHİNG, 2018, pp.215-238.
ALTIN, Ş. Et Al. MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINDA MARKA FARKINDALIĞININ ETKİSİ:. 2018. In SOSYAL BİLİMLERDE STRATEJİK YAKLAŞIMLAR , LAMBERT ACADEMİC PUPLİSHİNG, Riga, 215-238.
ALTIN, Ş., ÇİÇEK, B., & SAĞLAM, K., (2018). MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINDA MARKA FARKINDALIĞININ ETKİSİ:. SOSYAL BİLİMLERDE STRATEJİK YAKLAŞIMLAR (pp.215-238), Riga: LAMBERT ACADEMİC PUPLİSHİNG.
ALTIN, ŞABAN, BEHİYE ALTIN, And KÜBRA SAĞLAM GÖRKEN. "MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINDA MARKA FARKINDALIĞININ ETKİSİ:." In SOSYAL BİLİMLERDE STRATEJİK YAKLAŞIMLAR , 215-238. Riga: LAMBERT ACADEMİC PUPLİSHİNG, 2018
ALTIN, ŞABAN Et Al. "MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINDA MARKA FARKINDALIĞININ ETKİSİ:." SOSYAL BİLİMLERDE STRATEJİK YAKLAŞIMLAR , LAMBERT ACADEMİC PUPLİSHİNG, 2018, pp.215-238.
ALTIN, Ş. ÇİÇEK, B. And SAĞLAM, K. (2018) "MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINDA MARKA FARKINDALIĞININ ETKİSİ:", SOSYAL BİLİMLERDE STRATEJİK YAKLAŞIMLAR . Riga: LAMBERT ACADEMİC PUPLİSHİNG.
@bookchapter{bookchapter, author ={ŞABAN ALTIN Et Al. }, chaptertitle={MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINDA MARKA FARKINDALIĞININ ETKİSİ:}, booktitle={ SOSYAL BİLİMLERDE STRATEJİK YAKLAŞIMLAR}, publisher={LAMBERT ACADEMİC PUPLİSHİNG}, city={Riga},year={2018} }