P. URFALI DADANDI And İ. DADANDI, "Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri," 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Turkey, pp.580-581, 2015
URFALI DADANDI, P. And DADANDI, İ. 2015. Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri. 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (Niğde, Turkey), 580-581.
URFALI DADANDI, P., & DADANDI, İ., (2015). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri . 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (pp.580-581). Niğde, Turkey
URFALI DADANDI, PAKİZE, And İBRAHİM DADANDI. "Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri," 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Turkey, 2015
URFALI DADANDI, PAKİZE U. And DADANDI, İBRAHİM. "Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri." 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Turkey, pp.580-581, 2015
URFALI DADANDI, P. And DADANDI, İ. (2015) . "Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri." 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Turkey, pp.580-581.
@conferencepaper{conferencepaper, author={PAKİZE URFALI DADANDI And author={İBRAHİM DADANDI}, title={Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri}, congress name={24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={Niğde}, country={Turkey}, year={2015}, pages={580-581} }