Z. Akgün, "Google Trends Verileri ile Reklam Harcamaları Arasındaki Granger Nedensellik İlişkisinin İncelenmesi: Gıda-Perakende Sektöründe Bir Uygulama," In IKTISADI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IV , Konya: Eğitim Yayınevi, 2021, pp.542-560.
Akgün, Z. Google Trends Verileri ile Reklam Harcamaları Arasındaki Granger Nedensellik İlişkisinin İncelenmesi: Gıda-Perakende Sektöründe Bir Uygulama. 2021. In IKTISADI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IV , Eğitim Yayınevi, Konya, 542-560.
Akgün, Z., (2021). Google Trends Verileri ile Reklam Harcamaları Arasındaki Granger Nedensellik İlişkisinin İncelenmesi: Gıda-Perakende Sektöründe Bir Uygulama. IKTISADI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IV (pp.542-560), Konya: Eğitim Yayınevi.
Akgün, ZUHAL. "Google Trends Verileri ile Reklam Harcamaları Arasındaki Granger Nedensellik İlişkisinin İncelenmesi: Gıda-Perakende Sektöründe Bir Uygulama." In IKTISADI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IV , 542-560. Konya: Eğitim Yayınevi, 2021
Akgün, ZUHAL. "Google Trends Verileri ile Reklam Harcamaları Arasındaki Granger Nedensellik İlişkisinin İncelenmesi: Gıda-Perakende Sektöründe Bir Uygulama." IKTISADI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IV , Eğitim Yayınevi, 2021, pp.542-560.
Akgün, Z. (2021) "Google Trends Verileri ile Reklam Harcamaları Arasındaki Granger Nedensellik İlişkisinin İncelenmesi: Gıda-Perakende Sektöründe Bir Uygulama", IKTISADI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IV . Konya: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ZUHAL AKGÜN}, chaptertitle={Google Trends Verileri ile Reklam Harcamaları Arasındaki Granger Nedensellik İlişkisinin İncelenmesi: Gıda-Perakende Sektöründe Bir Uygulama}, booktitle={ IKTISADI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IV}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={Konya},year={2021} }