H. G. BERKANT And O. GÖKÇEDAĞ, "Allosterik öğrenme modelinin öğrencilerin fen dersine yönelik tutumlarına, güdülerine ve akademik başarılarına etkisi," KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.27, no.5, pp.2141-2159, 2019
BERKANT, H. G. And GÖKÇEDAĞ, O. 2019. Allosterik öğrenme modelinin öğrencilerin fen dersine yönelik tutumlarına, güdülerine ve akademik başarılarına etkisi. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.27, no.5 , 2141-2159.
BERKANT, H. G., & GÖKÇEDAĞ, O., (2019). Allosterik öğrenme modelinin öğrencilerin fen dersine yönelik tutumlarına, güdülerine ve akademik başarılarına etkisi. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.27, no.5, 2141-2159.
BERKANT, HASAN, And ONUR GÖKÇEDAĞ. "Allosterik öğrenme modelinin öğrencilerin fen dersine yönelik tutumlarına, güdülerine ve akademik başarılarına etkisi," KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.27, no.5, 2141-2159, 2019
BERKANT, HASAN G. And GÖKÇEDAĞ, ONUR. "Allosterik öğrenme modelinin öğrencilerin fen dersine yönelik tutumlarına, güdülerine ve akademik başarılarına etkisi." KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.27, no.5, pp.2141-2159, 2019
BERKANT, H. G. And GÖKÇEDAĞ, O. (2019) . "Allosterik öğrenme modelinin öğrencilerin fen dersine yönelik tutumlarına, güdülerine ve akademik başarılarına etkisi." KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.27, no.5, pp.2141-2159.
@article{article, author={HASAN GÜNER BERKANT And author={ONUR GÖKÇEDAĞ}, title={Allosterik öğrenme modelinin öğrencilerin fen dersine yönelik tutumlarına, güdülerine ve akademik başarılarına etkisi}, journal={KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ}, year=2019, pages={2141-2159} }