M. KARA Et Al. , "Perakendeciler, Toptancılar ve Strateji Planlaması," In Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı , Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2013, pp.292-318.
KARA, M. Et Al. Perakendeciler, Toptancılar ve Strateji Planlaması. 2013. In Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı , Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 292-318.
KARA, M., AYYILDIZ, H., & YILDIZ, S., (2013). Perakendeciler, Toptancılar ve Strateji Planlaması. Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı (pp.292-318), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
KARA, MEHMET, HASAN AYYILDIZ, And SALİH YILDIZ. "Perakendeciler, Toptancılar ve Strateji Planlaması." In Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı , 292-318. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2013
KARA, MEHMET Et Al. "Perakendeciler, Toptancılar ve Strateji Planlaması." Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı , Nobel Akademik Yayıncılık, 2013, pp.292-318.
KARA, M. AYYILDIZ, H. And YILDIZ, S. (2013) "Perakendeciler, Toptancılar ve Strateji Planlaması", Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı . Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={MEHMET KARA Et Al. }, chaptertitle={Perakendeciler, Toptancılar ve Strateji Planlaması}, booktitle={ Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={Ankara},year={2013} }