E. Yurtbakan, "ÖZEL YETENEKLİ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜST BİLİŞSELFARKINDALIKLARININ GELİŞİMİNDE KODLAMA EĞİTİMİNİN ETKİSİ," Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.13, no.1, pp.86-100, 2023
Yurtbakan, E. 2023. ÖZEL YETENEKLİ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜST BİLİŞSELFARKINDALIKLARININ GELİŞİMİNDE KODLAMA EĞİTİMİNİN ETKİSİ. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.13, no.1 , 86-100.
Yurtbakan, E., (2023). ÖZEL YETENEKLİ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜST BİLİŞSELFARKINDALIKLARININ GELİŞİMİNDE KODLAMA EĞİTİMİNİN ETKİSİ. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.13, no.1, 86-100.
Yurtbakan, ERGÜN. "ÖZEL YETENEKLİ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜST BİLİŞSELFARKINDALIKLARININ GELİŞİMİNDE KODLAMA EĞİTİMİNİN ETKİSİ," Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.13, no.1, 86-100, 2023
Yurtbakan, ERGÜN. "ÖZEL YETENEKLİ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜST BİLİŞSELFARKINDALIKLARININ GELİŞİMİNDE KODLAMA EĞİTİMİNİN ETKİSİ." Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.13, no.1, pp.86-100, 2023
Yurtbakan, E. (2023) . "ÖZEL YETENEKLİ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜST BİLİŞSELFARKINDALIKLARININ GELİŞİMİNDE KODLAMA EĞİTİMİNİN ETKİSİ." Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.13, no.1, pp.86-100.
@article{article, author={ERGÜN YURTBAKAN}, title={ÖZEL YETENEKLİ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜST BİLİŞSELFARKINDALIKLARININ GELİŞİMİNDE KODLAMA EĞİTİMİNİN ETKİSİ}, journal={Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama}, year=2023, pages={86-100} }