S. Baltacı Et Al. , "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, pp.472-508, 2022
Baltacı, S. Et Al. 2022. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23 , 472-508.
Baltacı, S., Bütüner, S. Ö., & Çalışkan, E., (2022). İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, 472-508.
Baltacı, Serdal, SUPHİ ÖNDER BÜTÜNER, And Erhan Çalışkan. "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, 472-508, 2022
Baltacı, Serdal Et Al. "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, pp.472-508, 2022
Baltacı, S. Bütüner, S. Ö. And Çalışkan, E. (2022) . "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, pp.472-508.
@article{article, author={Serdal Baltacı Et Al. }, title={İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={472-508} }