T. Yılmaz And M. Çavuş, "Probleme Dayalı Öğrenmenin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi," Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi) , vol.5, no.1, pp.1-24, 2021
Yılmaz, T. And Çavuş, M. 2021. Probleme Dayalı Öğrenmenin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi. Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi) , vol.5, no.1 , 1-24.
Yılmaz, T., & Çavuş, M., (2021). Probleme Dayalı Öğrenmenin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi. Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi) , vol.5, no.1, 1-24.
Yılmaz, TANER, And MURAT ÇAVUŞ. "Probleme Dayalı Öğrenmenin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi," Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi) , vol.5, no.1, 1-24, 2021
Yılmaz, TANER And Çavuş, MURAT. "Probleme Dayalı Öğrenmenin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi." Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi) , vol.5, no.1, pp.1-24, 2021
Yılmaz, T. And Çavuş, M. (2021) . "Probleme Dayalı Öğrenmenin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi." Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi) , vol.5, no.1, pp.1-24.
@article{article, author={TANER YILMAZ And author={MURAT ÇAVUŞ}, title={Probleme Dayalı Öğrenmenin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi}, journal={Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi)}, year=2021, pages={1-24} }