E. POLAT Et Al. , "Üniversite Öğrencilerinin Spor Ürünlerine Yönelik İlişkisel Pazarlama Çerçevesinde Marka Sadakatlerinin İncelenmesi," CBÜ Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , vol.12, no.2, pp.58-70, 2017
POLAT, E. Et Al. 2017. Üniversite Öğrencilerinin Spor Ürünlerine Yönelik İlişkisel Pazarlama Çerçevesinde Marka Sadakatlerinin İncelenmesi. CBÜ Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , vol.12, no.2 , 58-70.
POLAT, E., AYDIN, Y., YILDIZ, K., & SÖNMEZOĞLU, U., (2017). Üniversite Öğrencilerinin Spor Ürünlerine Yönelik İlişkisel Pazarlama Çerçevesinde Marka Sadakatlerinin İncelenmesi. CBÜ Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , vol.12, no.2, 58-70.
POLAT, ERCAN Et Al. "Üniversite Öğrencilerinin Spor Ürünlerine Yönelik İlişkisel Pazarlama Çerçevesinde Marka Sadakatlerinin İncelenmesi," CBÜ Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , vol.12, no.2, 58-70, 2017
POLAT, ERCAN Et Al. "Üniversite Öğrencilerinin Spor Ürünlerine Yönelik İlişkisel Pazarlama Çerçevesinde Marka Sadakatlerinin İncelenmesi." CBÜ Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , vol.12, no.2, pp.58-70, 2017
POLAT, E. Et Al. (2017) . "Üniversite Öğrencilerinin Spor Ürünlerine Yönelik İlişkisel Pazarlama Çerçevesinde Marka Sadakatlerinin İncelenmesi." CBÜ Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , vol.12, no.2, pp.58-70.
@article{article, author={ERCAN POLAT Et Al. }, title={Üniversite Öğrencilerinin Spor Ürünlerine Yönelik İlişkisel Pazarlama Çerçevesinde Marka Sadakatlerinin İncelenmesi}, journal={CBÜ Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi}, year=2017, pages={58-70} }