M. Kara Et Al. , "TÜRK DÜNYASI İÇİN MEVCUT PAZAR FIRSATLARINAYÖNELİK SANAYİ STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ," Journal of Azerbaijani Studies , vol.12, no.1, pp.700-711, 2009
Kara, M. Et Al. 2009. TÜRK DÜNYASI İÇİN MEVCUT PAZAR FIRSATLARINAYÖNELİK SANAYİ STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ. Journal of Azerbaijani Studies , vol.12, no.1 , 700-711.
Kara, M., Şehitoğlu, Y., & Özdemir, Ö. Ç., (2009). TÜRK DÜNYASI İÇİN MEVCUT PAZAR FIRSATLARINAYÖNELİK SANAYİ STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ. Journal of Azerbaijani Studies , vol.12, no.1, 700-711.
Kara, MEHMET, Yasin Şehitoğlu, And Ömer Çağrı Özdemir. "TÜRK DÜNYASI İÇİN MEVCUT PAZAR FIRSATLARINAYÖNELİK SANAYİ STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ," Journal of Azerbaijani Studies , vol.12, no.1, 700-711, 2009
Kara, MEHMET Et Al. "TÜRK DÜNYASI İÇİN MEVCUT PAZAR FIRSATLARINAYÖNELİK SANAYİ STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ." Journal of Azerbaijani Studies , vol.12, no.1, pp.700-711, 2009
Kara, M. Şehitoğlu, Y. And Özdemir, Ö. Ç. (2009) . "TÜRK DÜNYASI İÇİN MEVCUT PAZAR FIRSATLARINAYÖNELİK SANAYİ STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ." Journal of Azerbaijani Studies , vol.12, no.1, pp.700-711.
@article{article, author={MEHMET KARA Et Al. }, title={TÜRK DÜNYASI İÇİN MEVCUT PAZAR FIRSATLARINAYÖNELİK SANAYİ STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ}, journal={Journal of Azerbaijani Studies}, year=2009, pages={700-711} }