M. KARA Et Al. , "TÜRK DÜNYASI İÇİN MEVCUT PAZAR FIRSATLARINA YÖNELİK SANAYİ STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ," Journal of Azerbaijani Studies , vol.12, no.1, pp.700-711, 2009
KARA, M. Et Al. 2009. TÜRK DÜNYASI İÇİN MEVCUT PAZAR FIRSATLARINA YÖNELİK SANAYİ STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ. Journal of Azerbaijani Studies , vol.12, no.1 , 700-711.
KARA, M., ŞEHİTOĞLU, Y., & Özdemir, Ö. Ç., (2009). TÜRK DÜNYASI İÇİN MEVCUT PAZAR FIRSATLARINA YÖNELİK SANAYİ STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ. Journal of Azerbaijani Studies , vol.12, no.1, 700-711.
KARA, MEHMET, YASİN ŞEHİTOĞLU, And Ömer Çağrı Özdemir. "TÜRK DÜNYASI İÇİN MEVCUT PAZAR FIRSATLARINA YÖNELİK SANAYİ STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ," Journal of Azerbaijani Studies , vol.12, no.1, 700-711, 2009
KARA, MEHMET Et Al. "TÜRK DÜNYASI İÇİN MEVCUT PAZAR FIRSATLARINA YÖNELİK SANAYİ STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ." Journal of Azerbaijani Studies , vol.12, no.1, pp.700-711, 2009
KARA, M. ŞEHİTOĞLU, Y. And Özdemir, Ö. Ç. (2009) . "TÜRK DÜNYASI İÇİN MEVCUT PAZAR FIRSATLARINA YÖNELİK SANAYİ STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ." Journal of Azerbaijani Studies , vol.12, no.1, pp.700-711.
@article{article, author={MEHMET KARA Et Al. }, title={TÜRK DÜNYASI İÇİN MEVCUT PAZAR FIRSATLARINA YÖNELİK SANAYİ STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ}, journal={Journal of Azerbaijani Studies}, year=2009, pages={700-711} }