İ. DADANDI And P. URFALI DADANDI, "Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri," Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.5, no.5, pp.509-532, 2015
DADANDI, İ. And URFALI DADANDI, P. 2015. Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.5, no.5 , 509-532.
DADANDI, İ., & URFALI DADANDI, P., (2015). Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.5, no.5, 509-532.
DADANDI, İBRAHİM, And PAKİZE URFALI DADANDI. "Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri," Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.5, no.5, 509-532, 2015
DADANDI, İBRAHİM And URFALI DADANDI, PAKİZE U. . "Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri." Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.5, no.5, pp.509-532, 2015
DADANDI, İ. And URFALI DADANDI, P. (2015) . "Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri." Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.5, no.5, pp.509-532.
@article{article, author={İBRAHİM DADANDI And author={PAKİZE URFALI DADANDI}, title={Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri}, journal={Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi}, year=2015, pages={509-532} }