Z. Akgün And S. Kılıç, "TÜRKİYE’DE DİJİTAL ÜRÜNLERİN BENİMSENME DÜZEYLERİ: C KUŞAĞI TÜKETİCİLERİNE DAİR BİR SAHA ARAŞTIRMASI," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.54, no.2, pp.1014-1034, 2019
Akgün, Z. And Kılıç, S. 2019. TÜRKİYE’DE DİJİTAL ÜRÜNLERİN BENİMSENME DÜZEYLERİ: C KUŞAĞI TÜKETİCİLERİNE DAİR BİR SAHA ARAŞTIRMASI. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.54, no.2 , 1014-1034.
Akgün, Z., & Kılıç, S., (2019). TÜRKİYE’DE DİJİTAL ÜRÜNLERİN BENİMSENME DÜZEYLERİ: C KUŞAĞI TÜKETİCİLERİNE DAİR BİR SAHA ARAŞTIRMASI. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.54, no.2, 1014-1034.
Akgün, ZUHAL, And Sabiha Kılıç. "TÜRKİYE’DE DİJİTAL ÜRÜNLERİN BENİMSENME DÜZEYLERİ: C KUŞAĞI TÜKETİCİLERİNE DAİR BİR SAHA ARAŞTIRMASI," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.54, no.2, 1014-1034, 2019
Akgün, ZUHAL And Kılıç, Sabiha. "TÜRKİYE’DE DİJİTAL ÜRÜNLERİN BENİMSENME DÜZEYLERİ: C KUŞAĞI TÜKETİCİLERİNE DAİR BİR SAHA ARAŞTIRMASI." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.54, no.2, pp.1014-1034, 2019
Akgün, Z. And Kılıç, S. (2019) . "TÜRKİYE’DE DİJİTAL ÜRÜNLERİN BENİMSENME DÜZEYLERİ: C KUŞAĞI TÜKETİCİLERİNE DAİR BİR SAHA ARAŞTIRMASI." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.54, no.2, pp.1014-1034.
@article{article, author={ZUHAL AKGÜN And author={Sabiha Kılıç}, title={TÜRKİYE’DE DİJİTAL ÜRÜNLERİN BENİMSENME DÜZEYLERİ: C KUŞAĞI TÜKETİCİLERİNE DAİR BİR SAHA ARAŞTIRMASI}, journal={Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi}, year=2019, pages={1014-1034} }