M. KARA, "Yeni Ekonomik Koşullarda Değişen Bilgi Teknolojileri ve Pazarlama Kararlarına Etkileri," 4. Ulusal Meslek Yüksek Okulları Sempozyumu , vol.2, İzmir, Turkey, pp.403-405, 2007
KARA, M. 2007. Yeni Ekonomik Koşullarda Değişen Bilgi Teknolojileri ve Pazarlama Kararlarına Etkileri. 4. Ulusal Meslek Yüksek Okulları Sempozyumu , (İzmir, Turkey), 403-405.
KARA, M., (2007). Yeni Ekonomik Koşullarda Değişen Bilgi Teknolojileri ve Pazarlama Kararlarına Etkileri . 4. Ulusal Meslek Yüksek Okulları Sempozyumu (pp.403-405). İzmir, Turkey
KARA, MEHMET. "Yeni Ekonomik Koşullarda Değişen Bilgi Teknolojileri ve Pazarlama Kararlarına Etkileri," 4. Ulusal Meslek Yüksek Okulları Sempozyumu, İzmir, Turkey, 2007
KARA, MEHMET. "Yeni Ekonomik Koşullarda Değişen Bilgi Teknolojileri ve Pazarlama Kararlarına Etkileri." 4. Ulusal Meslek Yüksek Okulları Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.403-405, 2007
KARA, M. (2007) . "Yeni Ekonomik Koşullarda Değişen Bilgi Teknolojileri ve Pazarlama Kararlarına Etkileri." 4. Ulusal Meslek Yüksek Okulları Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.403-405.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET KARA}, title={Yeni Ekonomik Koşullarda Değişen Bilgi Teknolojileri ve Pazarlama Kararlarına Etkileri}, congress name={4. Ulusal Meslek Yüksek Okulları Sempozyumu}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2007}, pages={403-405} }