S. GÜNER And R. KURTOĞLU, "MAĞAZA ATMOSFERİNİN MARKA EVANGELİZMİ VE POZİTİF WOM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: MÜŞTERİ TATMİNİNİN ARACILIK ROLÜ," ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , no.64, pp.35-45, 2023
GÜNER, S. And KURTOĞLU, R. 2023. MAĞAZA ATMOSFERİNİN MARKA EVANGELİZMİ VE POZİTİF WOM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: MÜŞTERİ TATMİNİNİN ARACILIK ROLÜ. ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , no.64 , 35-45.
GÜNER, S., & KURTOĞLU, R., (2023). MAĞAZA ATMOSFERİNİN MARKA EVANGELİZMİ VE POZİTİF WOM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: MÜŞTERİ TATMİNİNİN ARACILIK ROLÜ. ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , no.64, 35-45.
GÜNER, SÜMER, And RAMAZAN KURTOĞLU. "MAĞAZA ATMOSFERİNİN MARKA EVANGELİZMİ VE POZİTİF WOM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: MÜŞTERİ TATMİNİNİN ARACILIK ROLÜ," ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , no.64, 35-45, 2023
GÜNER, SÜMER And KURTOĞLU, RAMAZAN. "MAĞAZA ATMOSFERİNİN MARKA EVANGELİZMİ VE POZİTİF WOM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: MÜŞTERİ TATMİNİNİN ARACILIK ROLÜ." ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , no.64, pp.35-45, 2023
GÜNER, S. And KURTOĞLU, R. (2023) . "MAĞAZA ATMOSFERİNİN MARKA EVANGELİZMİ VE POZİTİF WOM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: MÜŞTERİ TATMİNİNİN ARACILIK ROLÜ." ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , no.64, pp.35-45.
@article{article, author={SÜMER GÜNER And author={RAMAZAN KURTOĞLU}, title={MAĞAZA ATMOSFERİNİN MARKA EVANGELİZMİ VE POZİTİF WOM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: MÜŞTERİ TATMİNİNİN ARACILIK ROLÜ}, journal={ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES}, year=2023, pages={35-45} }