H. KÜÇÜKOĞLU. İngilizce Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Özyeterlik Algıları/ English Language Teachers‘ Self Efficacy Perceptions on Critical Reading. : Saarbrücken: Alim Publishing2017, pp.0
KÜÇÜKOĞLU, H. 2017. İngilizce Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Özyeterlik Algıları/ English Language Teachers‘ Self Efficacy Perceptions on Critical Reading . Saarbrücken: Alim Publishing.
KÜÇÜKOĞLU, H., (2017). İngilizce Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Özyeterlik Algıları/ English Language Teachers‘ Self Efficacy Perceptions on Critical Reading . Deniz, Altun (Ed.). : Saarbrücken: Alim Publishing.
KÜÇÜKOĞLU, HÜLYA. İngilizce Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Özyeterlik Algıları/ English Language Teachers‘ Self Efficacy Perceptions on Critical Reading : Saarbrücken: Alim Publishing, 2017
KÜÇÜKOĞLU, HÜLYA. İngilizce Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Özyeterlik Algıları/ English Language Teachers‘ Self Efficacy Perceptions on Critical Reading . Saarbrücken: Alim Publishing, 2017.
KÜÇÜKOĞLU, H. (2017) İngilizce Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Özyeterlik Algıları/ English Language Teachers‘ Self Efficacy Perceptions on Critical Reading . 1st edn. : Saarbrücken: Alim Publishing.
@book{book, author={HÜLYA KÜÇÜKOĞLU}, title={İngilizce Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Özyeterlik Algıları/ English Language Teachers‘ Self Efficacy Perceptions on Critical Reading}, publisher={Saarbrücken: Alim Publishing}, year={2017} }