Ö. PINARCIK Et Al. , "Okulöncesi öğretmen adaylarının duygusal zekaları ve iletişim becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi," Asya Öğretim Dergisi [Asian Journal of Instruction , vol.4, no.1, pp.34-44, 2016
PINARCIK, Ö. Et Al. 2016. Okulöncesi öğretmen adaylarının duygusal zekaları ve iletişim becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi. Asya Öğretim Dergisi [Asian Journal of Instruction , vol.4, no.1 , 34-44.
PINARCIK, Ö., SALI, G., & Altındiş, M. N., (2016). Okulöncesi öğretmen adaylarının duygusal zekaları ve iletişim becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi. Asya Öğretim Dergisi [Asian Journal of Instruction , vol.4, no.1, 34-44.
PINARCIK, ÖZGE, GÜNEŞ SALI, And M N Altındiş. "Okulöncesi öğretmen adaylarının duygusal zekaları ve iletişim becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi," Asya Öğretim Dergisi [Asian Journal of Instruction , vol.4, no.1, 34-44, 2016
PINARCIK, ÖZGE Et Al. "Okulöncesi öğretmen adaylarının duygusal zekaları ve iletişim becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi." Asya Öğretim Dergisi [Asian Journal of Instruction , vol.4, no.1, pp.34-44, 2016
PINARCIK, Ö. SALI, G. And Altındiş, M. N. (2016) . "Okulöncesi öğretmen adaylarının duygusal zekaları ve iletişim becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi." Asya Öğretim Dergisi [Asian Journal of Instruction , vol.4, no.1, pp.34-44.
@article{article, author={ÖZGE PINARCIK Et Al. }, title={Okulöncesi öğretmen adaylarının duygusal zekaları ve iletişim becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi}, journal={Asya Öğretim Dergisi [Asian Journal of Instruction}, year=2016, pages={34-44} }