F. YAMAN, "Öğrencilerin Argümantasyona Dayalı Yazma Etkinliklerinin Makroskobik, Mikroskobik ve Sembolik Seviyedeki Gösterimler Açısından İ̇ncelenmesi," V. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Turkey, 2017
YAMAN, F. 2017. Öğrencilerin Argümantasyona Dayalı Yazma Etkinliklerinin Makroskobik, Mikroskobik ve Sembolik Seviyedeki Gösterimler Açısından İ̇ncelenmesi. V. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (Turkey).
YAMAN, F., (2017). Öğrencilerin Argümantasyona Dayalı Yazma Etkinliklerinin Makroskobik, Mikroskobik ve Sembolik Seviyedeki Gösterimler Açısından İ̇ncelenmesi . V. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Turkey
YAMAN, FATMA. "Öğrencilerin Argümantasyona Dayalı Yazma Etkinliklerinin Makroskobik, Mikroskobik ve Sembolik Seviyedeki Gösterimler Açısından İ̇ncelenmesi," V. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Turkey, 2017
YAMAN, FATMA. "Öğrencilerin Argümantasyona Dayalı Yazma Etkinliklerinin Makroskobik, Mikroskobik ve Sembolik Seviyedeki Gösterimler Açısından İ̇ncelenmesi." V. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Turkey, 2017
YAMAN, F. (2017) . "Öğrencilerin Argümantasyona Dayalı Yazma Etkinliklerinin Makroskobik, Mikroskobik ve Sembolik Seviyedeki Gösterimler Açısından İ̇ncelenmesi." V. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATMA YAMAN}, title={Öğrencilerin Argümantasyona Dayalı Yazma Etkinliklerinin Makroskobik, Mikroskobik ve Sembolik Seviyedeki Gösterimler Açısından İ̇ncelenmesi}, congress name={V. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2017}}