F. ÖZTÜRK And Ö. BERKSAN, "TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİN MARKA SADAKATİNE ETKİSİ," 4.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ , Ankara, Turkey, pp.757-769, 2019
ÖZTÜRK, F. And BERKSAN, Ö. 2019. TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİN MARKA SADAKATİNE ETKİSİ. 4.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ , (Ankara, Turkey), 757-769.
ÖZTÜRK, F., & BERKSAN, Ö., (2019). TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİN MARKA SADAKATİNE ETKİSİ . 4.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ (pp.757-769). Ankara, Turkey
ÖZTÜRK, FATMA, And ÖZLEM BERKSAN ATASOY. "TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİN MARKA SADAKATİNE ETKİSİ," 4.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ, Ankara, Turkey, 2019
ÖZTÜRK, FATMA And BERKSAN, ÖZLEM B. . "TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİN MARKA SADAKATİNE ETKİSİ." 4.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ , Ankara, Turkey, pp.757-769, 2019
ÖZTÜRK, F. And BERKSAN, Ö. (2019) . "TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİN MARKA SADAKATİNE ETKİSİ." 4.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ , Ankara, Turkey, pp.757-769.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATMA ÖZTÜRK And author={ÖZLEM BERKSAN ATASOY}, title={TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİN MARKA SADAKATİNE ETKİSİ}, congress name={4.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2019}, pages={757-769} }