M. KARA Et Al. Nöropazarlama Perspektifinden Kokusal Pazarlama: Marka mı Satın Alıyoruz? Koku mu?. Çanakkale: PARADİGMA AKADEMİ BASIN YAYIN DAĞITIM2019, pp.142
KARA, M. Et Al. 2019. Nöropazarlama Perspektifinden Kokusal Pazarlama: Marka mı Satın Alıyoruz? Koku mu? . PARADİGMA AKADEMİ BASIN YAYIN DAĞITIM, Çanakkale.
KARA, M., YÜCEL, N., & BOZKURT, Y., (2019). Nöropazarlama Perspektifinden Kokusal Pazarlama: Marka mı Satın Alıyoruz? Koku mu? . Çanakkale: PARADİGMA AKADEMİ BASIN YAYIN DAĞITIM.
KARA, MEHMET, NURCAN YÜCEL, And YUSUF BOZKURT. Nöropazarlama Perspektifinden Kokusal Pazarlama: Marka mı Satın Alıyoruz? Koku mu? . Çanakkale: PARADİGMA AKADEMİ BASIN YAYIN DAĞITIM, 2019
KARA, MEHMET Et Al. Nöropazarlama Perspektifinden Kokusal Pazarlama: Marka mı Satın Alıyoruz? Koku mu? . PARADİGMA AKADEMİ BASIN YAYIN DAĞITIM, 2019.
KARA, M. YÜCEL, N. And BOZKURT, Y. (2019) Nöropazarlama Perspektifinden Kokusal Pazarlama: Marka mı Satın Alıyoruz? Koku mu? . 1st edn. Çanakkale: PARADİGMA AKADEMİ BASIN YAYIN DAĞITIM.
@book{book, author={MEHMET KARA Et Al. }, title={Nöropazarlama Perspektifinden Kokusal Pazarlama: Marka mı Satın Alıyoruz? Koku mu?}, publisher={PARADİGMA AKADEMİ BASIN YAYIN DAĞITIM}, year={2019} }