D. PEKER ÜNAL, "Proje Tabanlı Öğretime Uygun Olan Bir Matematik Ünitesinin Web Tabanlı Sunumunun Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi ve Öğrencilerin Proje Sürecine Yönelik Görüşlerinin Ortaya Konması," ejer , 2017
PEKER ÜNAL, D. 2017. Proje Tabanlı Öğretime Uygun Olan Bir Matematik Ünitesinin Web Tabanlı Sunumunun Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi ve Öğrencilerin Proje Sürecine Yönelik Görüşlerinin Ortaya Konması. ejer .
PEKER ÜNAL, D., (2017). Proje Tabanlı Öğretime Uygun Olan Bir Matematik Ünitesinin Web Tabanlı Sunumunun Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi ve Öğrencilerin Proje Sürecine Yönelik Görüşlerinin Ortaya Konması . ejer
PEKER ÜNAL, DİLŞAT. "Proje Tabanlı Öğretime Uygun Olan Bir Matematik Ünitesinin Web Tabanlı Sunumunun Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi ve Öğrencilerin Proje Sürecine Yönelik Görüşlerinin Ortaya Konması," ejer, 2017
PEKER ÜNAL, DİLŞAT P. . "Proje Tabanlı Öğretime Uygun Olan Bir Matematik Ünitesinin Web Tabanlı Sunumunun Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi ve Öğrencilerin Proje Sürecine Yönelik Görüşlerinin Ortaya Konması." ejer , 2017
PEKER ÜNAL, D. (2017) . "Proje Tabanlı Öğretime Uygun Olan Bir Matematik Ünitesinin Web Tabanlı Sunumunun Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi ve Öğrencilerin Proje Sürecine Yönelik Görüşlerinin Ortaya Konması." ejer .
@conferencepaper{conferencepaper, author={DİLŞAT PEKER ÜNAL}, title={Proje Tabanlı Öğretime Uygun Olan Bir Matematik Ünitesinin Web Tabanlı Sunumunun Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi ve Öğrencilerin Proje Sürecine Yönelik Görüşlerinin Ortaya Konması}, congress name={ejer}, city={}, country={}, year={2017}}