S. Temiz Et Al. , "YAPAY ZEKÂ KAYGISI, MEMNUNİYET İLE MARKA İTİBARI ARASINDAKİ İLİŞKİYİ DEĞİŞTİRİR Mİ? İŞLETMELERİN SUNDUĞU SANAL ASİSTAN (CHATBOT) HİZMETLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.18, no.1, pp.243-276, 2025
Temiz, S. Et Al. 2025. YAPAY ZEKÂ KAYGISI, MEMNUNİYET İLE MARKA İTİBARI ARASINDAKİ İLİŞKİYİ DEĞİŞTİRİR Mİ? İŞLETMELERİN SUNDUĞU SANAL ASİSTAN (CHATBOT) HİZMETLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.18, no.1 , 243-276.
Temiz, S., Sönmez, A. T., & Kurtoğlu, R., (2025). YAPAY ZEKÂ KAYGISI, MEMNUNİYET İLE MARKA İTİBARI ARASINDAKİ İLİŞKİYİ DEĞİŞTİRİR Mİ? İŞLETMELERİN SUNDUĞU SANAL ASİSTAN (CHATBOT) HİZMETLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.18, no.1, 243-276.
Temiz, SELMAN, ALPEREN TİMUÇİN SÖNMEZ, And RAMAZAN KURTOĞLU. "YAPAY ZEKÂ KAYGISI, MEMNUNİYET İLE MARKA İTİBARI ARASINDAKİ İLİŞKİYİ DEĞİŞTİRİR Mİ? İŞLETMELERİN SUNDUĞU SANAL ASİSTAN (CHATBOT) HİZMETLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.18, no.1, 243-276, 2025
Temiz, SELMAN Et Al. "YAPAY ZEKÂ KAYGISI, MEMNUNİYET İLE MARKA İTİBARI ARASINDAKİ İLİŞKİYİ DEĞİŞTİRİR Mİ? İŞLETMELERİN SUNDUĞU SANAL ASİSTAN (CHATBOT) HİZMETLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.18, no.1, pp.243-276, 2025
Temiz, S. Sönmez, A. T. And Kurtoğlu, R. (2025) . "YAPAY ZEKÂ KAYGISI, MEMNUNİYET İLE MARKA İTİBARI ARASINDAKİ İLİŞKİYİ DEĞİŞTİRİR Mİ? İŞLETMELERİN SUNDUĞU SANAL ASİSTAN (CHATBOT) HİZMETLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.18, no.1, pp.243-276.
@article{article, author={SELMAN TEMİZ Et Al. }, title={YAPAY ZEKÂ KAYGISI, MEMNUNİYET İLE MARKA İTİBARI ARASINDAKİ İLİŞKİYİ DEĞİŞTİRİR Mİ? İŞLETMELERİN SUNDUĞU SANAL ASİSTAN (CHATBOT) HİZMETLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2025, pages={243-276} }