A. DOĞANTEKİN, "Turizm İşletmelerinde Müşteri Nezaketsizliği ve Çalışan Çıktıları: Kavramsal Bir Değerlendirme," 4th International 5-Ocak Congress on Social Sciences and Humanities , Adana, Turkey, 2023
DOĞANTEKİN, A. 2023. Turizm İşletmelerinde Müşteri Nezaketsizliği ve Çalışan Çıktıları: Kavramsal Bir Değerlendirme. 4th International 5-Ocak Congress on Social Sciences and Humanities , (Adana, Turkey).
DOĞANTEKİN, A., (2023). Turizm İşletmelerinde Müşteri Nezaketsizliği ve Çalışan Çıktıları: Kavramsal Bir Değerlendirme . 4th International 5-Ocak Congress on Social Sciences and Humanities, Adana, Turkey
DOĞANTEKİN, ALİ. "Turizm İşletmelerinde Müşteri Nezaketsizliği ve Çalışan Çıktıları: Kavramsal Bir Değerlendirme," 4th International 5-Ocak Congress on Social Sciences and Humanities, Adana, Turkey, 2023
DOĞANTEKİN, ALİ. "Turizm İşletmelerinde Müşteri Nezaketsizliği ve Çalışan Çıktıları: Kavramsal Bir Değerlendirme." 4th International 5-Ocak Congress on Social Sciences and Humanities , Adana, Turkey, 2023
DOĞANTEKİN, A. (2023) . "Turizm İşletmelerinde Müşteri Nezaketsizliği ve Çalışan Çıktıları: Kavramsal Bir Değerlendirme." 4th International 5-Ocak Congress on Social Sciences and Humanities , Adana, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ DOĞANTEKİN}, title={Turizm İşletmelerinde Müşteri Nezaketsizliği ve Çalışan Çıktıları: Kavramsal Bir Değerlendirme}, congress name={4th International 5-Ocak Congress on Social Sciences and Humanities}, city={Adana}, country={Turkey}, year={2023}}