E. Yurtbakan And T. Aydoğdu İskenderoğlu, "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Organizasyon ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematiksel Problem Çözme ve Kurma Becerilerine Etkisi," Manas Journal of Social Studies , vol.11, no.3, pp.958-972, 2022
Yurtbakan, E. And Aydoğdu İskenderoğlu, T. 2022. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Organizasyon ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematiksel Problem Çözme ve Kurma Becerilerine Etkisi. Manas Journal of Social Studies , vol.11, no.3 , 958-972.
Yurtbakan, E., & Aydoğdu İskenderoğlu, T., (2022). İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Organizasyon ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematiksel Problem Çözme ve Kurma Becerilerine Etkisi. Manas Journal of Social Studies , vol.11, no.3, 958-972.
Yurtbakan, ERGÜN, And Tuba Aydoğdu İskenderoğlu. "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Organizasyon ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematiksel Problem Çözme ve Kurma Becerilerine Etkisi," Manas Journal of Social Studies , vol.11, no.3, 958-972, 2022
Yurtbakan, ERGÜN And Aydoğdu İskenderoğlu, Tuba A. . "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Organizasyon ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematiksel Problem Çözme ve Kurma Becerilerine Etkisi." Manas Journal of Social Studies , vol.11, no.3, pp.958-972, 2022
Yurtbakan, E. And Aydoğdu İskenderoğlu, T. (2022) . "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Organizasyon ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematiksel Problem Çözme ve Kurma Becerilerine Etkisi." Manas Journal of Social Studies , vol.11, no.3, pp.958-972.
@article{article, author={ERGÜN YURTBAKAN And author={Tuba Aydoğdu İskenderoğlu}, title={İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Organizasyon ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematiksel Problem Çözme ve Kurma Becerilerine Etkisi}, journal={Manas Journal of Social Studies}, year=2022, pages={958-972} }