F. KARAKAYA Et Al. , "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN STEM YAKLAŞIMINA YÖNELİK FARKINDALIKLARI," Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi (JRES) , vol.5, no.1, pp.124-138, 2018
KARAKAYA, F. Et Al. 2018. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN STEM YAKLAŞIMINA YÖNELİK FARKINDALIKLARI. Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi (JRES) , vol.5, no.1 , 124-138.
KARAKAYA, F., ÜNAL, A., ÇİMEN, O., & YILMAZ, M., (2018). FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN STEM YAKLAŞIMINA YÖNELİK FARKINDALIKLARI. Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi (JRES) , vol.5, no.1, 124-138.
KARAKAYA, FERHAT Et Al. "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN STEM YAKLAŞIMINA YÖNELİK FARKINDALIKLARI," Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi (JRES) , vol.5, no.1, 124-138, 2018
KARAKAYA, FERHAT Et Al. "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN STEM YAKLAŞIMINA YÖNELİK FARKINDALIKLARI." Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi (JRES) , vol.5, no.1, pp.124-138, 2018
KARAKAYA, F. Et Al. (2018) . "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN STEM YAKLAŞIMINA YÖNELİK FARKINDALIKLARI." Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi (JRES) , vol.5, no.1, pp.124-138.
@article{article, author={FERHAT KARAKAYA Et Al. }, title={FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN STEM YAKLAŞIMINA YÖNELİK FARKINDALIKLARI}, journal={Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi (JRES)}, year=2018, pages={124-138} }