M. KARA, "Dini Değerler ve Dindarlığın Tüketici Satın Alma Davranışına Etkisi," In Tüketici Davranışları-II Güncel Akademik Çalışmalar , Konya: Eğitim Yayınevi, 2021, pp.249-279.
KARA, M. Dini Değerler ve Dindarlığın Tüketici Satın Alma Davranışına Etkisi. 2021. In Tüketici Davranışları-II Güncel Akademik Çalışmalar , Eğitim Yayınevi, Konya, 249-279.
KARA, M., (2021). Dini Değerler ve Dindarlığın Tüketici Satın Alma Davranışına Etkisi. Tüketici Davranışları-II Güncel Akademik Çalışmalar (pp.249-279), Konya: Eğitim Yayınevi.
KARA, MEHMET. "Dini Değerler ve Dindarlığın Tüketici Satın Alma Davranışına Etkisi." In Tüketici Davranışları-II Güncel Akademik Çalışmalar , 249-279. Konya: Eğitim Yayınevi, 2021
KARA, MEHMET. "Dini Değerler ve Dindarlığın Tüketici Satın Alma Davranışına Etkisi." Tüketici Davranışları-II Güncel Akademik Çalışmalar , Eğitim Yayınevi, 2021, pp.249-279.
KARA, M. (2021) "Dini Değerler ve Dindarlığın Tüketici Satın Alma Davranışına Etkisi", Tüketici Davranışları-II Güncel Akademik Çalışmalar . Konya: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={MEHMET KARA}, chaptertitle={Dini Değerler ve Dindarlığın Tüketici Satın Alma Davranışına Etkisi}, booktitle={ Tüketici Davranışları-II Güncel Akademik Çalışmalar}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={Konya},year={2021} }