C. KOÇ, "ÖĞRENME ÖĞRETME SÜREÇLERININ DUYGUSAL YÖNÜ: ÖĞRENCI VE ÖĞRETMEN DUYGULARI," In Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar 2 (Cilt 2) , Ankara: Gece Kitaplığı, 2020, pp.365-384.
KOÇ, C. ÖĞRENME ÖĞRETME SÜREÇLERININ DUYGUSAL YÖNÜ: ÖĞRENCI VE ÖĞRETMEN DUYGULARI. 2020. In Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar 2 (Cilt 2) , Gece Kitaplığı, Ankara, 365-384.
KOÇ, C., (2020). ÖĞRENME ÖĞRETME SÜREÇLERININ DUYGUSAL YÖNÜ: ÖĞRENCI VE ÖĞRETMEN DUYGULARI. Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar 2 (Cilt 2) (pp.365-384), Ankara: Gece Kitaplığı.
KOÇ, CANAN. "ÖĞRENME ÖĞRETME SÜREÇLERININ DUYGUSAL YÖNÜ: ÖĞRENCI VE ÖĞRETMEN DUYGULARI." In Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar 2 (Cilt 2) , 365-384. Ankara: Gece Kitaplığı, 2020
KOÇ, CANAN. "ÖĞRENME ÖĞRETME SÜREÇLERININ DUYGUSAL YÖNÜ: ÖĞRENCI VE ÖĞRETMEN DUYGULARI." Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar 2 (Cilt 2) , Gece Kitaplığı, 2020, pp.365-384.
KOÇ, C. (2020) "ÖĞRENME ÖĞRETME SÜREÇLERININ DUYGUSAL YÖNÜ: ÖĞRENCI VE ÖĞRETMEN DUYGULARI", Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar 2 (Cilt 2) . Ankara: Gece Kitaplığı.
@bookchapter{bookchapter, author ={CANAN KOÇ}, chaptertitle={ÖĞRENME ÖĞRETME SÜREÇLERININ DUYGUSAL YÖNÜ: ÖĞRENCI VE ÖĞRETMEN DUYGULARI}, booktitle={ Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar 2 (Cilt 2)}, publisher={Gece Kitaplığı}, city={Ankara},year={2020} }