E. ERGÜL SÖNMEZ And P. URFALI DADANDI, "Dijital Öyküleme Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine ve Yazma Öz-Yeterlik Algılarına Etkisi," 3rd International Technologies Teacher Education Symposium , 2015
ERGÜL SÖNMEZ, E. And URFALI DADANDI, P. 2015. Dijital Öyküleme Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine ve Yazma Öz-Yeterlik Algılarına Etkisi. 3rd International Technologies Teacher Education Symposium .
ERGÜL SÖNMEZ, E., & URFALI DADANDI, P., (2015). Dijital Öyküleme Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine ve Yazma Öz-Yeterlik Algılarına Etkisi . 3rd International Technologies Teacher Education Symposium
ERGÜL SÖNMEZ, ESRA, And PAKİZE URFALI DADANDI. "Dijital Öyküleme Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine ve Yazma Öz-Yeterlik Algılarına Etkisi," 3rd International Technologies Teacher Education Symposium, 2015
ERGÜL SÖNMEZ, ESRA E. And URFALI DADANDI, PAKİZE U. . "Dijital Öyküleme Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine ve Yazma Öz-Yeterlik Algılarına Etkisi." 3rd International Technologies Teacher Education Symposium , 2015
ERGÜL SÖNMEZ, E. And URFALI DADANDI, P. (2015) . "Dijital Öyküleme Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine ve Yazma Öz-Yeterlik Algılarına Etkisi." 3rd International Technologies Teacher Education Symposium .
@conferencepaper{conferencepaper, author={ESRA ERGÜL SÖNMEZ And author={PAKİZE URFALI DADANDI}, title={Dijital Öyküleme Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine ve Yazma Öz-Yeterlik Algılarına Etkisi}, congress name={3rd International Technologies Teacher Education Symposium}, city={}, country={}, year={2015}}