Z. AKGÜN, "Minimalizmin Pazarlamaya Yansımaları:Z Kuşağının Minimalist Reklam Algısı Ve Satınalma Davranışına Etkisi," In PAZARLAMA VE İŞLETME ARAŞTIRMALARI , İKSAD, 2019, pp.77-111.
AKGÜN, Z. Minimalizmin Pazarlamaya Yansımaları:Z Kuşağının Minimalist Reklam Algısı Ve Satınalma Davranışına Etkisi. 2019. In PAZARLAMA VE İŞLETME ARAŞTIRMALARI , İKSAD, 77-111.
AKGÜN, Z., (2019). Minimalizmin Pazarlamaya Yansımaları:Z Kuşağının Minimalist Reklam Algısı Ve Satınalma Davranışına Etkisi. PAZARLAMA VE İŞLETME ARAŞTIRMALARI (pp.77-111), İKSAD.
AKGÜN, ZUHAL. "Minimalizmin Pazarlamaya Yansımaları:Z Kuşağının Minimalist Reklam Algısı Ve Satınalma Davranışına Etkisi." In PAZARLAMA VE İŞLETME ARAŞTIRMALARI , 77-111. İKSAD, 2019
AKGÜN, ZUHAL. "Minimalizmin Pazarlamaya Yansımaları:Z Kuşağının Minimalist Reklam Algısı Ve Satınalma Davranışına Etkisi." PAZARLAMA VE İŞLETME ARAŞTIRMALARI , İKSAD, 2019, pp.77-111.
AKGÜN, Z. (2019) "Minimalizmin Pazarlamaya Yansımaları:Z Kuşağının Minimalist Reklam Algısı Ve Satınalma Davranışına Etkisi", PAZARLAMA VE İŞLETME ARAŞTIRMALARI . İKSAD.
@bookchapter{bookchapter, author ={ZUHAL AKGÜN}, chaptertitle={Minimalizmin Pazarlamaya Yansımaları:Z Kuşağının Minimalist Reklam Algısı Ve Satınalma Davranışına Etkisi}, booktitle={ PAZARLAMA VE İŞLETME ARAŞTIRMALARI}, publisher={İKSAD}, city={},year={2019} }