C. KOÇ, "Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntem ve Tekniklerini Kullanmaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.49, pp.150-170, 2014
KOÇ, C. 2014. Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntem ve Tekniklerini Kullanmaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.49 , 150-170.
KOÇ, C., (2014). Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntem ve Tekniklerini Kullanmaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.49, 150-170.
KOÇ, CANAN. "Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntem ve Tekniklerini Kullanmaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.49, 150-170, 2014
KOÇ, CANAN. "Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntem ve Tekniklerini Kullanmaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.49, pp.150-170, 2014
KOÇ, C. (2014) . "Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntem ve Tekniklerini Kullanmaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.49, pp.150-170.
@article{article, author={CANAN KOÇ}, title={Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntem ve Tekniklerini Kullanmaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması}, journal={Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2014, pages={150-170} }