M. KARA And B. ÇİÇEK, "Deneyimsel Pazarlama ve Satın Alma Karar Sürecine Etkisi: Termal Turizm Sektöründe Bir Uygulama," Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , no.13, pp.177-200, 2015
KARA, M. And ÇİÇEK, B. 2015. Deneyimsel Pazarlama ve Satın Alma Karar Sürecine Etkisi: Termal Turizm Sektöründe Bir Uygulama. Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , no.13 , 177-200.
KARA, M., & ÇİÇEK, B., (2015). Deneyimsel Pazarlama ve Satın Alma Karar Sürecine Etkisi: Termal Turizm Sektöründe Bir Uygulama. Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , no.13, 177-200.
KARA, MEHMET, And BEHİYE ALTIN. "Deneyimsel Pazarlama ve Satın Alma Karar Sürecine Etkisi: Termal Turizm Sektöründe Bir Uygulama," Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , no.13, 177-200, 2015
KARA, MEHMET And ÇİÇEK, BEHİYE. "Deneyimsel Pazarlama ve Satın Alma Karar Sürecine Etkisi: Termal Turizm Sektöründe Bir Uygulama." Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , no.13, pp.177-200, 2015
KARA, M. And ÇİÇEK, B. (2015) . "Deneyimsel Pazarlama ve Satın Alma Karar Sürecine Etkisi: Termal Turizm Sektöründe Bir Uygulama." Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , no.13, pp.177-200.
@article{article, author={MEHMET KARA And author={BEHİYE ALTIN}, title={Deneyimsel Pazarlama ve Satın Alma Karar Sürecine Etkisi: Termal Turizm Sektöründe Bir Uygulama}, journal={Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi}, year=2015, pages={177-200} }